В цьому модулі ми обговорили власні презентації щодо представлення ідей проектів
та оцінювання; розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в
дослідженнях; створили форми оцінювання веб-ресурсів.
Дозволяючи учням самостійно обирати зміст своїх проектів, я можу направляти
їх в потрібне русло та формулювати основні питання роботи згідно з вимогами
державних освітніх стандартів, ставити відкриті основні запитання. Щоб
пересвідчитись у тому, що учні отримують необхідні для ХХІ століття знання та
вміння, я систематично моніторю рівень та якість їх знань за допомогою
різноманітних тестів, диференційованих завдань, взаємо- та самооцінювання.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий