среда, 22 января 2014 г.

Модуль 8. Оцінювання учнів.

У цьому модулі ми поділилися прикладами учнівських робіт, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання, допрацювали плани оцінювання, створили форми для підсумкового оцінювання, внесли зміни до плану вивчення теми. 

Працюючи із модулем, я осмислила яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес та як залучити учнів до процесу оцінювання, що може допомогти досягнути поставлених навчальних цілей.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
-          чи передаються ідеї інших груп зрозуміло?
-          чи є підготовлений матеріал творчим і захоплюючим?
-          чи є чітким та логічним структурування розділів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий