четверг, 23 января 2014 г.

Модуль 9. Висновки щодо самоспрямованості учнів у навчанні.

У цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, процес самоспрямованності учнів в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованності та інструменти для підсумкового оцінювання, а також матеріали для успішного навчання різних учнів.
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні, та про роль і місце диференційованого навчання – вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий